Poesie d'Amore & Passione, Poesie in Dialetto Calabrese

Pe’ ttia

Voleria li cieli io pe ttia
Mu Vaju u pigghjiu a luna u ti la dugnu
Mu Ti pigghjiu puru u suli e ncuna stija
A costu tra i galassi io u mi ‘ncugnu

Puru triccentu mari passerria
Mu ti portu i na sirena u cantu
Puru na perla au mari arrobberia
Pe’ la mentiri a lu to’ pettu santu

Camminerria tra vajuni i focu
Pe’ trovari acqua pa’ vucchiceja tua
Pe’ l’amuri toi mu trova locu
Non sacciu li picciji chi facerria

Ma l’amuri voli cosi picciriji
Non voli né la luna né suli,
Non voli canti, perli e mancu stiji
Voli mu é amuri tuttu…tuttu amuri!

6 thoughts on “Pe’ ttia”

  1. Riuscire ad esprimere in questo modo l’amore, tutti i tipi di amore, per l’amato, per la madre, per il creato mi commuove ………..Claudia ed Enzo

    Bellissime anche le foto e cmq poteva passare l’avremmo abbracciata con affetto.

    Mi piace

  2. Mi scoppia il cuore di gioia nel leggere il suo commento! Grazie per le bellissime parole…

    Non immagina quanto mi sia dispiaciuto e quanto l’abbia pensata..ero un po’ disorganizzata e non sapevo come contattarla..la prossima volta glielo dico con anticipo..conto di venirci presto perché mia sorella sta studiando lì..vi abbraccio con amore!

    Mi piace

Rispondi

